Mys!

Igår kom Angelica.
Vi var på Karlsson & konsum för att handla lite frukost till dagen efter. Efter det hämtade vi Linnéa och Emma.

Vi spelade " med andra ord ".

Sen blev det mitt rum, spela wii.
Efter det kollade jag och Angelica på körslaget och myste med smirnoff & cider.
Go blandning du gjorde angelica!;) Smirnoff blandat med cider, mums på det! :)
Sen gick vi ut en sväng. Smällde smällare och tjuvrökte. Inte bra, inte bra!
Hem igen och kolla på Wallander. ( stavning typ?)
Borsta tänderna, tvättade oss sen somnade vi. Eller, jag somnade inte. För det gjorde Angelica. Haha. Jag låg i min säng helt ensam och pratade för mig själv. Ingen Daniel vid min sida! ;) Det skulle vart lite gutt om han hade sovit brevid mig. =) Mysigt! (:

Idag vaknade vi halv ett. Tog på oss och gick ner för att käka frukost.
Klockan två åkte hon hem. Så jag har mest slöat framför tv:n hela dagen.
Emma & Linnéa kom för att kolla på film. Det blev "ensam hemma 4" sjukt kul, typ inte, men den gick.
Efter det så käkade jag, eller vi.
Sen gav jag bort 4 tröjor som jag inte ville ha.
Vad hände sen? Jag typ åkte till Emma & Amanda.
Blev lite tomtebloss, jag kastade upp en i luften som åkte in i en buske och typ tog eld. Så jag och emma fick kasta snö på buskjävlen. Kulkul =)
Vi har även ätit korv och makaroner xD Efter det fick ví ont i magen.
Blev marängswish, typ stavning?
Det blir mycket typ, men jag är ju en fjortiis! ;)
Tog lite kort, *host* haha. men kul var det för emma är världens bästa fotograf. Skickade dem och sen har vi vart livrädda hela kvällen för att a boy har kollat på film och inte svarat. Vi trodde att det hade hänt något! xP (L)
Nu har vi borstat tänderna m.m så det blir some chatting och sen ska vi kanske sova.
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0