ONT! :/

jag har ont, ont, ont, ont, ont, ont. :'(

Jag mår verkligen inte bra just nu, 
 Har ont som satan i hjärtat och mitt ärr bland annat.
Jag saknar människor som inte finns mer och gamla tider.
Vill spola tillbaka tiden och fixa saker som gick fel! :¨(
Jag försöker vara så posetiv som det bara går så folk inte ska misstänka något.
Men snart måste det fram. Måste berätta för mina nära och kära vad jag tänker, tycker och hur jag mår innerstinne.
Det här går inte längre. Mår så dåligt så snart måste någon få veta det innan jag dör!
Gamla tider går aldrig att få tillbaka! :''¨(
Jag ångrar så sjuk mycket som har hänt i mitt liv.
Jag försöker ta en dag i taget men jag orkar snart inte det.
Jag tänker för mycket, min hjärna kan inte arbeta längre.
Men vem ska jag berätta för hur jag mår? Det är ingen, absolut INGEN som kan förstå hur jag mår.
Det här helt sjukt.
Snälla, kan någon ta mig till ett sjukhus?!?!! Och det är snabbt!

HJÄLP MIG! SNÄLLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0