Torsdag, shit vad den här veckan har gått fort!:D

I´m sorry for everything.
I remember love, so beautiful. Now I know what my heart is breaking for.
I can see your face, when I hear your voise, I remember, I remember love.

Ååååååååååååååh! :@
det finns nånting jag vill säga, och så finns det någonting mer.
Jag var ingen ängel, jag förnekar inte det.
Men om jag kunde glöma så skulle jag bli fri.
<'3

Heey! :)
Jag mår inte bra, gör ni? Jag tror faktiskt att jag har feber, öroninflamation & halsfluss.
Men jag är inte bitter, om jag ska vara hemma från skolan så ska jag nästan vara döende.
Skolan: helt okej dag. Svenska prov som jag tyckte gick super. (Y).
Håltimma i 2 ½ timmar, ganska segt när inte Cindy var där.
Nu är jag hungrig, fast ändå inte. xP Måste verkligen plugga. Har engelska och kemi tills imorgon.
bläääääääääää för skolan säger jag bara.

Skicka lite kommentarer till mig, jag är rastlös.
sms går också bra. (Y)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0