Fredag & helg / emma, <3

Superstjärnan Madonna kommer till Sverige i sommar för en spelning på Ullevi i Göteborg.
 Det blir första gången på 19 år som hon besöker Sverige.
Jag måste försöka att boka biljetter, hotell, tåg och sånt där som är tråkigt att beställa.
Bättre att göra det i förväg. Men biljetterna släpps den 9/2.
Jag har inte beställt Bob Dylan biljetter än! :O känn ingen press, känn ingen press, känn ingen press, känn ingen press...
Måste sätta mig ner en dag i lugn och ro för att fixa det. Kanske imorgon? Med Robert. Mjamja, det löser sig!
BILJETTERNA TILL BRUCE SPRINGSTEEN ÄR REDAN SLUT!!!!!!!!!!!!:O :O :O BUUUHUU, DET ÄR HEMSKT! JAG VILLE KOLLA PÅ HONOM, HAN FINNS I  MITT HJÄRTA!! <33 DE TOG SLUT SAMMA DAG SOM DE SLÄPPTES!! JAG ÄR DEPRIMERAD NU!! :( :( :(

Skolan: Sluta halv tolv innebär 4 lektioner. Kemi, musik, engelska & matematik. Toppen! (Y) Efter skolan gick jag ner till Lillan, pratade en stund och åkte för att handla med farmor. Efter en timme på konsum följde jag med henne hem för att fika, prata och kolla på gamla skolkataloger. Kaffe på det!  Hem kl 5, hihi det rimade. Handla lite med daddy, hem och vila, sen hämta Linnéa och handla igen med Mammy :)

Dagen har vart så där, med det jag skrivit om har vart helt perfekt, typ.. det kunde blivit en bättre kväll.. :/

nu blir det varma mackor, puss på a't
________
JAG SKA INTE VARA HEMMA ETT SKIT I SOMMAR! :D
Men Emma älsk pälsk, du ska veta att jag kommer sakna dig! Vi får inte förstöra vår vänskap eller  tappa kontakten under den tiden! För du betyder jättemycket för mig, gumman! ily! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Naaaw! Aldrig i mitt liv vill jag tappa kontakten!<3

börjar ju fan gråta snart. vad fan skulle jag göra utan dig? älsko!<3333 ily! kommer sakna dig såååhäääääääääääär mycket. <3

2009-01-30 @ 22:09:19
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0