Ska jag be om ursäkt eller ska ni?

Ja, vart ska man börja. Jag råkade komma in en blogg vid namnet Therese. Jag skrev några kommentarer. Jag kan ju inte riktigt hålla med om att det var elakt, jag sa bara vad jag tyckte om personer som väger lite mycket. Jag skrev något om att alla måste få vara som de är, eller något sånt, kommer inte riktigt ihåg. Efter jag hade skrivit det fick jag massa kommentarer, från Anonyma, som jag tycker det är väldigt fel och omoget att inte våga stå för de namn ni har!
Ni skriver ord som "gå och dö", "ta bort kommentarerna på Therese blogg", "fitta" m.m. 
Igår när jag var på Ica och handlade och var precis framme vid kassan läser jag första sidan på aftonbladet och jag får se en bild på Therese, hon är död. Så det var därför jag hade fått alla kommentarer. Jag vet inte riktigt om jag ska be om ursäkt? För hur skulle jag kunna veta att hon är död när jag får ett svar på min kommentar från hennes blogg?
Jag tycker faktiskt att ni som skriver kommentarer till mig anonymt, S, och allt vad ni heter, är det inte ni som ska be om ursäkt till mig? Att ni skriver fitta, gå och dö? Tycker ni att det är kul att få en sån kommentar? Kan ni inte då förstå ifall jag raderar dem??
Men visst jag kan förstå hur ni mår och känner er. Jag har själv förlorat väldigt nära personer. Men nästa gång kan ni väl skriva att hon är död då istället för att skriva massa skit till kommentar!

Tack för mig!
<3

Rest In Peace - Therese

Kommentarer
Postat av: Nettan

Svar: Hehe okej:)

Kramar Nettan!

2009-06-17 @ 20:18:30
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Nettan

Svar: Hehe okej:)

Kramar Nettan!

2009-06-17 @ 20:18:31
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0