Stockholm

Min Stockholmsresa i text.

Fredag:
Kom fram till Sthlm 11:15. Hann bara hem till min brors lägenhet då jag blev yr, fick ont i huvudet m.m och kunde inte gå. Helt plötsligt var det en taxi utanför och jag fick åka in till sös (södersjukhuset).
Var där i flera timmar och kom hem efter fyra.
Min bror gick och köpte pizza och sen kollade vi på 2 filmer och åt godis. Första filmen var Patrik 1,5, måste säga att det är en utav sveriges bästa filmer. Värt att se. Den andra kommer jag inte ihåg vad den heter. Den var iallafall helt okej och jag somnade i slutet.

Lördag: Fick ställa klockan för att äta frukost, göra oss iordning och åka till sös. Tog lite prover m.m.
Träffade Rockheart efter det. Gå lite på stan och fika. På kvällen blev det en dusch och fixning innan jag och Robert tog tunnelbanan in till Gamla Stan. Han hade bokat ett bord på en medeltidsrestaurang. Det var mysigt och god mat. Kom hem runt elva då vi kollade lite på tv och sen somnade.

Söndag: Blev mest att gå på stan. Hittade en snygg kjol på ginatricot som jag köpte. Tog tunnelbanan till T-centralen och gick till mamma och syster. Vi gick till en kinarestaurang och käkade. När vi kom tillbaka till hotellet slappade vi bara.

Måndag: Gick upp tidigt och åt frukost. Det blev shopping hela dagen. Hittade mig ett par tights, en långarmad tröja, läppstift, lipliner och ett par skor. 18:50 gick jag och Linnéa på bio och såg the ugly truth. Den var riktigt bra och rolig. Jag tycker att ni ska se den. Köpte med donken mat upp till rummet efter det.

Tisdag: Packning och sen ner till t-centralen för att ta en latte och vänta på tåget. Hemresan gick bra även att vi fick åka rälsbussen.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Patrik 1,5 är jätte bra :)

2009-10-29 @ 18:43:25
URL: http://lenamandaatensia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0