Istället för ett blogginlägg.

Känner att jag också vill göra något sånt här kul :)

DITT LIV!
Vad heter du? - Beatrice
Vart bor du? - H-by
Trivs du där? - Tänker flytta härifrån när jag börjar högskola, det finns bättre ställen.
Brukar du läsa horoskop? - Ja ibland. Det är kul.
Favoritdjur? - Katter tycker jag om.
Vad spenderar du dina pengar på? - Allt mellan himmel och jord. Skor, kläder, resor och annat jag tycker om.
Brukar du bli för full? - Nejdå.
Antal kuddar i sängen? -  Just nu 1.
Kan du baka bullar? - Med recept ska det nog gå.
Bläck eller blyerts? - Bläck.
Mc donald's, Max eller burger king? Donken!
Är du allergisk mot något? - Det kliar i halsen när jag äter choklad, men jag vet inte.
Äger du ett busskort? - Jajamän.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - RÖD ska de va!
Hur ser du ut idag? - Jag har en svart kjol på mig med en härlig tröja i olika färger, kofta till det och utsläppt hår.
Nästa mål i ditt liv ? - Bli journalist.
Vad såg du senast på tv? - Något skit på disney. (Kanalen var på och jag orkade inte byta).
Hur svarar du i mobilen? - "Ah hallå" "Ah de e bea".
Vem ringde dig senast? - Tandläkaren.
Vad sa den som ringde? - Den sa när jag skulle komma.
Antal timmar sömn inatt? - Nästan 9 timmar.
Sov du ensam? - Ja det gjorde jag.

SENASTE PERSON SOM..
Pussade dig: Kommer inte ihåg.
Kramade dig: Sofie
Sov i din säng : Ingen aning.
Såg dig gråta: Kan inte riktigt komma ihåg det.
Du gick på bio med: Emma och Märta.
Fick dig att gråta: I don't know.
Du gick på stan med: Pappsen och mammsen.
Skällde på dig: Säkert pappsen eller mammsen.
Skickade ett e-mail till dig: Pontus.

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Klart.
Bråkat med ditt husdjur? - Haha, ja jag har bråkat med min kisse.
Tar du droger? - Nej, och tänker aldrig ta.
Vad är du mest rädd för ? - Småkryp och älgar.
Vilka kläder sover du i? - Pyjamas för tillfället.
Vart vill du gifta dig? - Jag vet inte om jag vill gifta mig. Men isåfall i en stor kyrka.
Vad hatar du verkligen? -  Krig och elände.
Har du varit kär? - Ja!
Kör du bil? - Nej, men snart ska jag övningsköra.
Har du ett jobb? - Ja det har jag.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Det är väl alltid trevligt.
Är du ensam nu? - Nej det är jag inte.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta?- Oj det fastnar för många låtar på hjärnan.
Vill du ha barn? - Det vill jag nog ha i framtiden.

DE SENASTE 48 TIMMARNA..
Gråtit? - Nej.
Köpt någonting? - Nej.
Varit sjuk? - Nej, men var det för en vecka sedan.
Sjungit? - Jag sjunger alltid! :)
Sagt "jag älskar dig"? - Nej.
Velat säga till någon att du älskar han/hon? - Yesbox.
Träffat nån ny person? Nej.
Saknat någon? Ja!
Kramat någon? Ja det har jag.
kysst någon? Nepphepp.
Haft sex med någon? Sista frågan..Nej!

Kommentarer
Postat av: sabina

Svar; Tack söte!

2010-04-21 @ 19:38:11
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0