tv/sova ?

Sitter och kollar på ett program om Iran och allt vad det är. Blir så arg, trött, det går mig på nerverna. @¤'*^#"§
Jag vet inte om jag ska kolla klart på det eller gå och lägga mig. Kollar jag lite till så kommer jag slå sönder tv:n men om jag ska gå och lägga mig måste jag dricka upp mitt glas med julmust och jag är inte törstig. Såg jag att mitt kex med ost fanns kvar också..*suck*..

Imorgon ska jag till Kalmar med Nicole. Ni kan ringa i nödläge men sms:a får ni göra hela tiden, svarar jag inte så orkar jag inte.

Kommentarer
Postat av: sabina

Svar; hahha ooooooj, jag va trött HAHA

Ja, jag har saknat dig med! Det ska bli skönt att träffas igen :D <3

2010-01-06 @ 18:41:15
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0