Bloggelibloggblogg & hockeyångest

Den senaste uppdateringen här var för ett par veckor sedan. Detta bloggande glömmer jag bort. Säger till mig själv att kom igen nu, dags att blogga. Resultatet ser ni väl? Inget vidare, eller hur?

Om vi struntar i det nu för en stund så vill jag passa på att säga att ikväll är det hockey. Problemet är att pappa ska dit med jobbet så jag kan bara åka med honom hem för han ska sitta på vip-läktaren. Vill jag inte gå själv så kan jag gå med min bror, den möjligheten finns. Fast vill jag verkligen stå? Orkar jag? Är trött..Ett annat alternativ är att jag sitter på läktaren, dock själv. Är det kul?

Fundera lite över det där och kommentera för att säga era förslag. Vad skulle ni ha gjort?

Kärlek till er ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Javisst får du det! :) det var så länge sen vi sågs så det skulle vara jätte skoj :D Du kan väl sms:a mig om vilken dag och sådär? :)

2010-10-21 @ 17:04:54
URL: http://lenaamandaatensia.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Haha aa ;-)

2010-11-15 @ 15:04:52
URL: http://lenaamandaatensia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0