Söndag

Jaha då var det söndag och det är bara en vecka kvar i skolan! :)

Igår började jag dagen med att Linnéa skriker " det är julkalendern om 10 minuter". ZzzzZzZZzzzzZz
Jaja, det blev att gå upp och kolla på den. Jag ville inte se, men det var något i min kropp som drog upp mig från sängen! ;/
Sen tog jag på mig kläder och åt en macka. Efter det åkte vi till Karlsson för att sälja bingolotter.
När vi kom hem duschade jag, käkade, vilade, gjorde mig iordning och plattade håret inför lucia.
Sen blev det lucia i kyrkan. Började med att byta till lucianattlinnet och fixa glitter.
Sen blev det övning och sen kom folket.
Såg att Emma tog kort på mig! :) Och Filip? :S
Hahhaah .
När vi kom hem från kyrkan gjorde vi julgodis. Knäck, rischoklad, ischoklad, marsipan och maränger ^^
Sen blev det att sova.

Snart ska jag åka till O-hamn med pappa och farmor, ska hämta lite julklappar! ^^
Sen ska jag typ chilla tror jag, om det inte blir att åka till Ruda.
 Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0