Söndag

yeah! Jag är så duktig på att skriva blogg, palla liksom!
Andreas är cool, jag diggar honom! Pussar&kramar till dig! <3

Har även vart hos farmor, fixat hennes julgran & fikat. Robert och Tina kom! Har saknat er, Grattis till Robert som fyller år idag. Älskar dig underbara bror! <3

Kvällen har spenderats hos min faster som fyllde år  igår.
Köttsoppa, julgodis och pyssel blev det! :)
+ att Axel och Noah började bråka, (båda är 2år.)

Imorgon är det körvövning, 11:00-13:00. Gahaha, palla, men måste!
Går upp 8:55 imorgon, den som ringer och väcker mig innan ska få en örfil av mig!
Blir julkalendern vid 9:00, tönt?!
Sen blir det frukost, kläder, smink och 2 telefonsamtal till Ebba och faster!


Nu sitter min katt brevid mig och vill kela! Grrr!;)  Jag tror att du också vill kela  med mig! Isåfall, skicka kommentar!

Finns på mobilen till elva kanske, sen blir det sängen nästa för mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0