Fredag

                     Hej! :)    Igår som sagt chattade jag med Daniel vid 00:00-01:00 ungefär. Sen somnade jag framför datan och vaknade igen klockan fyra och märkte att jag hade somnat och att min msn var inloggad. Så då stängde jag av den och somnade igen!

Jag vaknade nyss. Min faster ringer kanske snart. Ska nämligen åka och handla med min farmor och min faster idag.
Mamma kommer hem vid sju och pappa är i Sthlm. Så jag är ensam hemma med min lillasyster idag. Någon som vill komma hit idag ? (A) . Nej men nu måste jag gå och ta på mig och käka lite frukost.
Skriver kanske mer senare idag/ikväll. Ha det bra, pusshej <3 / Beatrice.
_________________________________________________________________

Hej igen! :)   Emma och Amanda åkte hem för ett tag sen! Och nu har jag ingentiing att göra! Typ snacka med daniel ;)
Ska bara ta det lungt ikväll! Mamma kommer hem vid sju, då ska vi väl åka och handla, äta och sen blire väl idol.
Tack Evelina för låtarna ^^  <3       I hope we can stay friends for a long time!
Imorgon ska vi till Rickard, Elinor och lilla Iris :) .  Familjen är underbar !!  Pappa är i Sthlm, hoppas att han har det bra!
Sen imorgonkväll kommer Amanda m.fl. Blir halloweenfest! ;)   Mhohahah !xD

Nej nu orkar jag inte skriva mer! Kanske blir mer ikväll :) Ha det fint, pusshej<3 / Beatrice.
___________________________________________________________________
Hallojj! :) Har kollat på idol,inget att ha men har inget annat för mig! Läste nyss Yazminas blogg ;) 
Jaha ska väl gå och lägga mig snart, en ny dag imorgon men nya upplevelser! <3  
Ha det! Pussheej<3 / Beatrice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0