Onsdag

Hej Hej! Idag var jag i Kalmar igen, hehe :P Blev kinaresturang och affärer! Köpte en bh ;) 
Imorgon skulle både Cindy och Angelica komma, men jag vet inte om någon kommer ;S Annars blire väl att vara med Amanda, Emma och Linnéa! 

Jag vet inte vad jag ska göra, jag tycker om dig så mycket men vet inte riktigt om du tycker om mig! Du säger att du saknar mig, men kan det vara mer än så? Du är 3 år äldre än mig, men spelar det roll ? :S        

Sorligt det som hände er ikväll Amanda och Emma, finns här om ni vill prata! Älskar er så mycket. Ni är riktiga vänner (:
Och det som hände dig i måndags Angelica, så finns jag här för dig med! Älskar dig kompis <33

Nej nu behöver ni inte läsa sånt sorligt mer! Måste ringa Cindy och se hur det blir imorgon! Ha det fint! Puss hejj<3 / Beatrice

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att du finns här för mig! men äär inte ledsen tycker bara att det är tråkigt för han var ju bara 70 nåntingen.

2008-10-29 @ 21:10:26
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/
Postat av: malinm

Åh gott med kina =)

2008-10-29 @ 21:18:12
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0