Tisdag

Hej Allihopa!   Läget? Själv är det ganska bra! Är hos Amanda och Emma nu, ska sova hos dem för vi ska till Kalmar imorgon! 
Jag var i Kalmar idag med Cindy,mamma,e mma och min lillasyster Linnea (: KulKul. Köpte en klänning, ett linne, ett halsband och en svart skön kofta från ginatricot ! xD    Blev donken med Cindy ! Sen var mina pengar slut xP . Tråkigt men sant !

Jag vill sova ;/ Är ganska trött, var i Kalmar i flera timmar. Men nu kollar jag på andra avenyn (: , och sen ska jag fortsätta att se på rosabandet galan !

Okej, mina bloggar kanske inte är så långa men det är ju lite om vad jag gör om dagarna (:
Gutt med höstlov! (skrev det i förra bloggen) , Och sen är det 2 veckors prao. Ska praoa på Nyheterna ! :)
Sen börjar skolan igen efter 3 veckors ledighet, Men då är det bara 5 veckor kvar xD  Jaha det är väl bäst att jag kollar på andra avenyn nu! Haha .

Ha det bra !! (:      Puss&Kram / Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0