Torsdag

Hej xD  Shit det är redan torsdag! Vaknade vid nio idag, Emma ringde. Sen kom hon hit vid halv tio, gick upp, tog på mig och käkade! Sen blev det datan ett tag. Vid tolv ungefär så åt vi snabbmakaroner och köttbullar xD
Efter det så ringde vi Amanda och jag cyklade iväg för att möta henne! Efter ca 5 minuter kom vi hem till mig. Vi gick upp på mitt rum, hittade något bilspel under min säng xDxD . Fast vi orkade inte köra det. Vi kollade på film istället!! Det blev Beck spår i mörkret! Ganska dålig ;/   Vad gjorde vi sen ? .. .. Jo juste vi gick ner och skulle baka!:D 
Vi gjorde 5 minuterskola :D Så jäkla gott men det blev lite lustigt. Efter det tänkte vi göra någoting med choklad och rispuffar :S Men vi hann inte! Dom skulle hem vid typ 3 för de skulle äta och sen åka till Mönsterås!
JAG VILL OCKSÅ TILL MÖNSTERÅS! och det är kanske bara en person som vet varför (: <3

Angelica kommer vid halv åtta ungefär (: Blir väl att kolla på någon film, ta lite kort och kanske gå ut en sväng :) Fast det är ganska kallt ute ;/ Det snöar faktiskt lite xD .

Imorgon kanske det blir att vara med någon kompis ! <3

PussPåEr<3 / Beatrice .
____________________________________________________________________

Hej igen! Nu är klockan 00:49 och jag har absolut ingenting att göra! Angelica har somnat xD
Sitter och chattar lite med Daniel (;  kulkul!
Ska upp vid tio imorgon, handla med farmor.
Kanske skriver blogg när jag vaknar imorgon.
God natt / Beatrice,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0