PÅSKLOV!

Innebandy tunering i skolan som gick bra. 9B´s tjejer kom 2:a och killarna vann :) Vi är bäst, mitt älskade 9B! <3
Efter det tog jag en promenad till farmor för att vänta på Lillan. Det var mycket bilar på parkeringen vid konsum men jag tyckte inte att det var så mycket folk där inne. Farmor handlade ganska mycket. Sen åkte jag hem och åkte iväg igen för att handla med pappa. När vi städade kom Axel. Han var för söt. Det kommer några bilder sen.
Gick en sväng till Emma och sen hem för att kolla på "Hjälp, jag är med i ett japanskt tvprogram". Töntigt? Ja!
Kan tv4 fixa bättre program?
Nu ska jag sova. Det blev ett kort och tråkigt inlägg. Jag laddar upp bilderna på Axel imorgon.
G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0