Stackars kroppen!

Min kropp mår inte bra av stress, skola, prov och läxor. Jag faller snart ihop som en gammal tomat.
Jag brukar aldrig riktigt ha "ont i huvudet". Så jag har alltid undrat över hur alla kan ha så ont i huvudet så de måste gå hem från skolan. Men nu har jag fått uppleva den känslan. JAG HAR ONT I HUVUDET HELA TIDEN! Alla dessa prov och läxor. Nu har vi haft 3 prov/vecka i 3 veckor. Vill inte lärarna att vi ska ha någon fritid eller? De säger att vi måste röra på oss mera. Men hur ska vi kunna göra det om vi ska ha 3 j***a prov varje vecka!?!? Snälla, ge eleverna någon fritid!
Men du är stark Bea, du klarar det. Bara två dagar kvar i skolan innan lovet. Sen kan du och din kropp vila!

Skolan var väl helt okej annars. Vi hade svenskaprov på morgonen och andra tråkiga lektioner. Men jag måste säga att jag har blivit jätteduktig i slöjd. :) Dansen på SUT:en blev dagens +. Det är varmt och skönt ute och det gillar jag.

Nu måste jag gå och öva på spanskaprovet tills imorgon och 10 sidor biologiläxa.

Ciao!


foto; jag ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det stämmer verkligen att vi borde ha färre prov och läxor. Susanne på hemkunskapen säger ju hela tiden att man ska vara ute och röra på sig. Men det går ju inte när man har hundra läxor i veckan.

2009-04-07 @ 16:37:54
URL: http://lenaamandaatensia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0