Idrottsgalan!

I kväll hyllas 2008 års idrottshjältar i sportens egen Oscarsgala: "Svenska Idrottsgalan". Det är tionde året i rad som tv-tittare och ett fullsatt Globen hyllar Sveriges mest framstående idrottare. Kvällens artister är Tommy Körberg, Magnus Bäcklund, Brolle och Markus Fagervall. Världsartisten och mezzosopranen Malena Ernman framträder i en duett med musikalstjärnan Peter Johansson. 20:00 på svt 1.
MISSA INTE DET! ;D

Ja, själv är man sportfantast. Vilket innebär att jag inte kan missa idrottsgalan.

Måndag: Vaknade upp vid 06:10 och hittade inte min mobil, mamma gav kaninen mat så jag passade på att fråga henne, förtvivlad som jag var.
- Mamma!!! Någon har tagit min mobil!?!! :O
- Nej, det är ju ingen som har vart här inatt förutom vi.
- Men den är ju borta.!?
- Men har du kollat överallt i ditt rum?
- Nej, men jag la den på mitt bord.
- Men kolla igen då.
- Okej.

Kollade igen, hittade den inte där jag visste att jag hade lagt den. Lyfte på mitt täcke för att lägga mig ner igen och sova, då ser jag den längst ner i sängen, ungefär där jag har mina fötter. Haha, jag hade visst öppnat den innan jag somnade. Jag tryckte på en knapp och då var jag inne på min kalender  & hade fått ett sms.
Nu minns jag, hade ju kollat min kalender innan jag skulle sova, så jag hade nog somnat med mobilen öppen, men hur kunde den komma ner till fötterna? Jag hade för mig att jag la den på mitt bord. ;S Aja, shit the same, men jag hade glömt att ställa väckarklockan på mobilen också, (tydligen.) Men jag vet att jag gjorde det. Läskigt värre. Men iaf, mobilen ringde vid kl 7, (ställde den på väckning när jag hittade den.)

Puuuuuuuuuuh, nu pallar jag itne skriva mera. Jag har även vart i skolan idag, ifall ngn bryr sig. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ewa kanske också ska byta till Lövmo.

Och ja, dom ska stava Lövmo med W. men vi heter ändå samma efternamn men man kan stava det hur man vill! :)<3

2009-01-21 @ 13:05:39
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0