If I were a boy, even just for a day.

If I were a boy
Even just for a day
I'd roll outta bed in the morning
And throw on what I wanted then go
Drink beer with the guys
And chase after girls
I'd kick it with who I wanted
And I'd never get confronted for it.
Cause they'd stick up for me.

Dagen har både gått fort och sakta. Muntliga nationellaprovet i engelska som jag tyckte gick ganska bra.
Fick även sluta 30 minuter innan den sista lektionen så då kom jag hem tidigt (y)
Ikväll ska jag plugga och packa tills simprovet i O-hamn imorgon.
Puss!

Dagens humör: Upp & Ner
Dagens mående: Ont i min jä*la rygg!! ;@
Dagens borde: Plugga.
Dagens frisyr: Som vanligt.
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt och kofta.
Dagens accesoarer: Halsband.
Dagens smink: Foundation och mascara.
Dagens bästa: Biljetterna är bokade.
Dagens sämsta: Ingen dansövning i skolan.
Dagens köp: Kiwi, plommon, godis och läsk ;)
Dagens sysselsättning: Skolan.
Dagens låt: If I were a boy - Beyonce
Dagens planer: Plugga och packa.
Dagens materiella vill ha: Rygg masage :S
Dagens längtan: SOMMAR, som vanligt =)
Dagens fundering: Inget, vad jag minns iaf.
Dagens beroende: Skolan och datan.
Dagens middag: Blodpudding..
Dagens älskling: .
Dagens saknad: .
Dagens dryck: Saft och mjölk.



DAGENS OUTFIT - Jeans, t-shirt och kofta.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ska ni ha simprov? Är det 50m rygg och 200m vanligt?

2009-03-03 @ 19:32:47
URL: http://lenamandaatensia.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg tröja. XD hahah har en grön ju.;)

2009-03-05 @ 19:14:46
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0