Kalmar

Jag och min familj har spenderat massa pengar i Kalmar idag. Vi började på Ikea där vi hittade lite smått & gott. Möbler, kuddar och lite sånt. När vi nästan är vid kassan så hittar pappa lite mer saker så då skulle han gå och hämta en vagn. När jag vänder mig om får jag se en gubbe komma åkandes på en vagn. Och vem är det?? Jo men är det inte min lilla pappa som kommer i 110 km/h!? Hahaha. Det skrattade jag åt väldigt länge.
Efter några timmar på ikea så gick  vi till bauhaus och tittade på toaletter och tapeter.
Vi var inte där så länge.
Vi gick in på media markt för att Linnéa skulle köpa en ny mobil.
Mamma var så snäll att hon sa att jag också fick köpa en (a) Men snällare blev hon.. Jag och Linnéa fick en bärbar data =) Linnéa fick damp och jag har aldrig vart gladare. ;D Vi handlade lite på City Gross och gick in en sväng på plantagen innan vi åkte hem. 
Nu är vi hemma och jag ska kolla lite på tv och fundera på vad jag ska göra ikväll. Förslag?



Min nya mobil :)



Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha vad bra :)

Jaaa B&J is the shit!

2009-03-28 @ 22:01:25
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snygg! :)

2009-03-29 @ 12:17:38
URL: http://lenaamandaatensia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sån har jag haft!!!!

2009-03-29 @ 12:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0