Sjuk

Music
Turn on that radio
As loud as it can go
Wanna dance until my feet can't feel the ground
Say goodbye to all my fears
One good song they disappear
And nothing in the world can bring me down

Skulle vart i Tallnäs hela helgen med massa bra människor. Men så blev det inte.
Jag som ALDRIG är sjuk ska självklart bli det nu. Puuh :'(
Spenderade hela kvällen framför tv:n med täcke, kudde och physalis.

Idag sov jag ganska länge och när man vaknade fick man leta råtta.
Mitt nötskal till katt hade tagit in en råtta och lagt den under sängen, trevligt..Så nu har man en råttfälla brevid sängen.
Men iaf. Ikväll blir det nog att ligga framför tv:n också. Kolla på melodifestivalen och fortsätta äta mina physalis (y).

Puss!

Dagens humör: Upp & Ner
Dagens mående: SJUK :O
Dagens borde: Vila
Dagens frisyr: Äckligt fult
Dagens klädsel: Pyjamas
Dagens accesoarer: Halsband.
Dagens smink: Inget :O
Dagens bästa: Att jag orkade äta
Dagens sämsta: Att jag är sjuk
Dagens köp: iiinget!
Dagens sysselsättning: Tv:n och datan
Dagens låt: Sir Douglas Quintet - Meet me in Stockholm
Dagens planer: Vila
Dagens materiella vill ha: Sömn
Dagens längtan: Att jag vill bli frisk!
Dagens fundering: -
Dagens beroende: Filten
Dagens middag: Fiskgratäng :)
Dagens älskling: -
Dagens saknad: Underbara människor från Tallnäs
Dagens dryck: Saft, mjölk och läsk.
___
Jag har precis kollat klart på melodifestivalen med pappa och mamma.
Och nu sitter jag och funderar på när min Britney Spears parfym kommer hem som jag beställde för flera veckor sen.


Britney Spears  parfym - ca 325 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0