Friluftsdag!

Det var ett tag sen jag skrev här. Det börjar faktiskt bli lite tråkigt och jag har inte tid att sitta här varje dag.

Idag var det friluftsdag och jag hade bild. Vi satt ute och målade och det började regna efter 30-40 minuter. Så vi fick gå in och göra collage och måla klart det vi började med ute. Dagen gick ganska fort. Nu är det långledigt :D
När jag kom hem började det att åska, så jag måste säga att jag var rädd. Hela huset skakade, läskigt.
På kvällen var jag på kören. Det var inte så många där men vi övade till konfirmationen som är på söndag.

Nästa lördag hade jag, Nettan och Cindy tänkt att åka till Metropol i Hultsfred. Nettans mamma hämtar oss och vi sover hos henne. Först vill min pappa att jag ska gå ut lite mer och när jag berättar det här så vill han inte att jag ska det.
Han får ju förfan ta och bestämma sig någon gång! Kan någon prata med honom och säga att jag kan och måste åka dit?!

Nu ska jag sova för imorgon är det avslutning.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0