Helg

Jag hatar cyklister!!!! Igår kom pappa och Linnéa och hämtade mig i Kalmar. Mötte mamma inne i stan. Kollade runt lite och jag köpte en ny tröja och en kofta. Vi åkte vidare mot ikea området. Tänkte köpa ett par fina tapeter på rusta men eftersom vi inte visste hur mycket jag behövde så köpte vi inte. Men jag hittade iallafall ett fint bord på ikea som jag köpte. Tänkte köpa en ny soffa till mitt rum men den var redan monterad så det var ju lite svårt att få in i bilen. ;)
Slutade med city gross. DET FINNS MASSA GOTT GODIS DÄR!!

Idag ska vi till O-hamn. Tror Linnéa behöver nya byxor och sen ska vi äta lite.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Jaa :)

2009-09-19 @ 08:53:29
URL: http://wwwhonkallaslinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0