Söndag

Hej! Shit, vi var på 50-årskalas igårkväll. Det började vid sju och vi skulle igentligen åkt hme vid halv tio, tio. Men det blev halv tolv :P. Vi var hemma ca tolv och jag somnade väl runt halv ett, ett. Och nu har jag vaknat (halv tolv.)
Det var faktiskt ganska kul :D. Såg en skit snygg kille där, han var typ 18-20 år eller något. Han kollade på mig och log hela tiden, och samma gjorde ju jag tillbaka! FAAAN! Jag ville vara kvar längre så jag skulle börja snacka med honom!
Men så blev det inte. Men en lyckad kväll iallafall!!!

Nu är det morgon, eller morgon och morgon det är ju lunch tid nu! :S. Ska vara domare vid två, BORING! Vid tre kommer Rickard, Elinor och lilla Iris! <3.
Men Emma är på väg hit. Måste äta frukost och ta på mig! (Sitter bara i morgonrock.) Vi ses kanske sen! Pussar på er!<3
/Beatrice, flickan som är trött?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0