Tisdag

Hallooojsan (:   Idag var då andra dagen på praoen. Åkte till välengården i fagerhult,  sen var vi på biblioteket och hade lite intervjuer där, och sist Kommunhuset :P Sen när jag hade slutat gick jag till Martina för att äta, och där var Cindy :D Så vi käkade makaroner xP. Blev inte att vara med henne  idag :/ Det blir på torsdag :)<3.
Efter det följde jag henne till sin prao, sen gick jag och köpte mjölk till farmor, gick till henne, var hos henne till typ fyra. (mötte linnéa och Emma i mellan ) .Vi åt upp ett helt packet ballerina :D Sen gick jag ner till församlingshemmet! Glömde min väska när jag gick hem, och sen kom en tant och lämnade den :) <3 .

Andreas, vi har inte kännt varandra så länge men det känns som att vi har varit vänner hur länge som helst! Du är helt underbar, vill att du ska veta det <3.  

Imorgon blir det prao igen. Måste se andra avenyn om ca 10 minuter sen måste jag skriva i min loggbok, ringa cindy och sen sova :)          Have a good time ! <3
/Beatrice, flickan med stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0