Onsdag

Igår var jag med Amanda. Vi började med att studsa hemma hos henne. Vi tröttnade ganska snabbt tyckte jag. Så vi tog en promenad hem till mig. Vi blev sugna på att baka. Tillslut blev det drömmar. De blev faktiskt helt okej. Kollade på "Winning London" med Mary-Kate och Ashley Olsen. Den var lite långtråkig. Inget bra filmtips. Jag ger den 3 stjärnor.

Idag kom Emma och jag fixade stuvade makaroner och köttbullar som vi åt uppe på balkongen.
Vi gick ner till Axel och "lekte" lite med honom. Jag kom hem för en stund sen och ska snart äta. =)
Ikväll ska jag till Malin och Pata för att planera fotbollen. Jag finns på mobilen.

Ha en bra kväll! Kramar /Beatrice.


Filmen Amanda och jag tittade på.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tack så mycket! ((:<3

2009-04-15 @ 21:37:21
URL: http://fridasmatteemmasdanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0