Dagens / nisse lull

Dagens ...

Dagens humör: Trött & ganska glad
Dagens mående: Ont i min lilltå :(
Dagens borde: Packa lite mer till Göteborg
Dagens frisyr: Utsläppt men inte  stylat
Dagens klädsel: Jeans, linne, tröja, strumpor & underkläder
Dagens accesoarer: Halsband
Dagens smink: Foundation
Dagens bästa: Vi kom 2:a i Nisse Lull
Dagens sämsta: Inte den blekaste aning
Dagens köp: Mat
Dagens sysselsättning: Fotboll, mat & affären
Dagens låt: vet inte vad den heter ;/
Dagens planer: Nisse Lull Cup
Dagens materiella vill ha: Göteborg
Dagens längtan: Göteborg
Dagens fundering: Vart vi kommer på Nisse Lull. (1:a, 2:a, 3:a o.s.v.)
Dagens beroende: Spegel
Dagens middag: Varma mackor
Dagens älskling: Min familj
Dagens saknad: Godis
Dagens dryck: Läsk

__
yees, vi kom 2:a i Nisse Lull Cup. Jag måste säga att det var bättre än vad jag trodde.
Gick upp vid 6 idag så jag är helt slut. Har vart i sporthallen hela dagen. Slappat och ätit.
Imorgon åker vi till Göteborg! :) Kul

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0