NYÅRSDAGEN

God morgon! Jag vaknade halv tolv idag blev en lång kväll/natt igår.

Idag har jag typ inget att göra. Ska gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska träffa Nicole kl 11 imorgon.
Saknar dig!<3

Idag ville jag vara med Amanda och Emma men de ska till deras moster. ;'(

Om ni vill hitta på ngt idag så ring eller sms:a mig! :D

PUSS
_______
Typ god eftermiddag på er! Jag har oerhört tråkigt, eller, nja, kanske inte. Jag lever i min egna värld!
Jag ska nog träffa Daniel på tisdag, OCH JAG FÅR BESTÄMMA VAD VI SKA HITTA PÅ! (Lycklig!)
Kolla på film & mysa blir det nog. Andreas har sagt att vi kan komma till honom så bjuder han på kaffe. ;) MUMMA!
EMMA, SNÄLLA FÖLJ MED! TÄNK SÅ KUL DET BLIR! JAG VILL ATT DU ÄR MED! DU ÄR BÄST GUMMAN!<3
Imorgon ska jag till Nicole! (Y)(L) På lördag ska Angelica sova hos mig till söndag.
Bra helgen kommer bli känner jag! ;D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0