Frågestundens svar

Malin: Varför började du blogga? :))
Svar: Hmm? Jag vet faktiskt inte riktigt. Men det kanske var för att jag tyckte det skulle bli en kul grej och sen hade några av mina vänner blogg redan.


Linnéa: Var ska du flytta första gången du flyttar?
Svar: Det är svårt att säga nu, men jag skulle chansa på att det blir Kalmar eftersom jag ska plugga där.

Anders: 1. Vad kommer du plugga på gymnasiet?
                2. Varför började du blogga?
                3. Favoritfilmer?
                4. Varit i USA någon gång?
                5. Bästa semestern någonsin?
Svar: 1. Jag ska gå media med inriktning text.
          2. Jag svarar som jag gjorde till Malin. För att jag tyckte det skulle bli en kul grej och sen hade några av mina vänner blogg redan.
         3. Oj! Det finns massa bra filmer. Kan inte säga vilken som är min favoritfilm men jag kan säga att jag tycker om komedier och kärleksfilmer.
         4. Nej det har jag inte. Men jag skulle gärna vilja åka dit.
         5. Bästa? Hmm..Öland förra året var trevligt, Paris var kul, Mallorca, Kreta, Malta. Nej gud, jag kan inte säga vilken den bästa var. Alla har varit helt underbara. Att bara komma ifrån det här stället jag bor i nu är helt underbart!

Nettan: 1. Hur har din sommar varit hitills?
               2. Varför började du blogga? :)
Svar: 1. Den har väl varit helt okej. En aning tråkig kanske men det ska bli roligare nu när jag ska till både Öland, Sthlm och sjunga i kyrkan.
          2. Tredje frågan om det. För att jag tyckte det skulle bli en kul grej och sen hade några av mina vänner blogg redan.

Tiiradam: Dricker du? ;D
Svar: Om du menar alkohol så ja. Men inte varje dag utan på fester och lite sånt. ;)

Amanda: Vart bor du? :)
Svar: Jag bor i en liten by i Småland.

Hanna: 1. Varför började du blogga?
              2. Vad är dina framtidsdrömmar?
              3. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
              4. Vad tycker du om min blogg? :)
Svar: 1. För jag tycker det skulle bli en kul grej och så hade mina vänner blogg redan.
          2. Mina framtidsdrömmar är att först bli journalist, sedan ska jag bli författare och efter det vill jag vinna nobelpris i litteratur. :)
         3. Jag skulle unna mig en lång och skön semester utomlands. Sen skulle jag betala av lån och sånt, spara lite pengar och kanske skänka till cancerfonden.
        4. Jag gillar din blogg! Den är fin och jag tycker om att läsa dina inlägg. :)

Emma: 1. Beskriv dig i 3 ord.
              2. Favvomat?
              3. Favvofilm?
Svar: 1. Galen, lat och dåligt självförtroende.
          2. Jag gillar allt! Mat är det jag lever för.
          3. Det finns många bra filmer. Några av dem är "grease", "en galen dag i New York" och "Mean girls".

Jenny: Har du någon idol? :P
Svar: Ja det har jag. The Beatles är mina idoler. Framför allt John Lennon som tyvärr är död. :( Elvis är också en idol. Det är människor som har gjort så fruktansvärt bra låtar! <3

Blueyee: Vad vill du bli i framtiden?
Svar: I framtiden vill jag bli journalist och sedan författare.

Cattis Eriksson: 1. Hur kommer det sig att du startade din blogg?
                               2. Vad är syftet med din blogg?
                               3. Vad tycker du om min blogg ;)?
Svar: 1. Jag tyckte att det skulle bli en kul grej.
          2. Syftet är att jag ska skriva vad som händer i mitt liv, att jag ska få kommentarer och att andra kan läsa den.
          3. Jag gillar din blogg. Du skriver bra och roliga inlägg. :)

TACK FÖR ALLA FRÅGORNA! HOPPAS ATT NI HAR FÅTT ETT BRA SVAR.
<3


Kommentarer
Postat av: Laila

hehe ja då :D

2009-07-07 @ 22:09:30
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Laila

Vad kul :D jag har precis lagat mat, vad gör du då? :D

2009-07-07 @ 22:15:41
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jag har inte gjort så mkt idag ^^

2009-07-07 @ 22:55:31
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: ammanda

tack för svaren! :)

allt bra med dig? =D

kraam

2009-07-08 @ 03:19:23
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ja komedier och kärleksfilmer är bra bäst :D

2009-07-08 @ 11:10:53
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Laila

hehe okey :) ja jag är superstressad över att jag alltid ska göra allting i sista minuten :P Vad gör du då? :P

2009-07-08 @ 14:07:25
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Johanna

-Menade inte så

2009-07-08 @ 16:25:44
URL: http://evelinajohanna.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jah hann inte :/

2009-07-09 @ 17:59:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0